تبلیغات درون اپلیکیشنی

تبلیغات در اپلیکیشن، نوعی از تبلیغات است که در اپلیکیشن‌های موبایل اجرا می‌شود. این نوع تبلیغات شامل بنرها، ویدئوها و تصاویری است که در طول استفاده کاربر از اپلیکیشن، به او نمایش داده می‌شود.

تبلیغات درون اپلیکیشنی یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات آنلاین است و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا پیام خود را به مخاطبان هدف خود در زمان و مکان مناسب برسانند.

تپسل با همکاری با اولین و بزرگترین شبکه ناشران تبلیغات درون اپلیکیشنی ایران این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که تبلیغات خود را روی ده‌ها هزار اپلیکیشن به کاربران نمایش دهند.

تبلیغات درون اپلیکیشنی

تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل با تپسل

بازدید از تبلیغ

بیش از ۱.۵ میلیارد نمایش در روز

بیش از ۵۰۰ میلیارد نمایش در سال 

همکاری با بیش از ۱۴۰ هزار اپلیکیشن و وبسایت 

همکاری با بزرگترین رسانه‌ها

تبلیغات درون اپلیکیشنی

بیش از ۷۲میلیون کاربر فعال ماهانه

همکاری با بیش از ۷۰هزار برند

تبلیغات درون اپلیکیشنی تپسل

مزایای تبلیغات در اپلیکیشن با تپسل

مخاطب هدف: تبلیغات درون اپلیکیشنی، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا پیام خود را به مخاطبان هدف خود در زمان مناسب و در مکان مناسب برسانند.

قابلیت اندازه‌گیری: تبلیغات درون اپلیکیشنی، قابل اندازه‌گیری هستند و کسب‌وکارها می‌توانند میزان بازدید، کلیک و نرخ تبدیل تبلیغات خود را اندازه‌گیری کنند.

هزینه‌ی مقرون‌به‌صرفه: تبلیغات درون اپلیکیشنی، نسبت به تبلیغات سنتی، مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند.

روش شروع کمپین تبلیغات درون برنامه‌ای

  • ثبت‌نام در پنل تپسل
  • ورود به پنل تپسل‌اپ
  • انتخاب قالب تبلیغات (CPI، CPC یا CPCV)
  • انتخاب شبکه نمایش‌دهندگان تپسل یا کافه‌بازار
  • وارد کردن اطلاعات کمپین
  • شروع کمپین تبلیغات درون اپلیکیشنی
ساخت کمین درون اپلیکیشنی

1,500,000,000 نمایش در روز

انواع تبلیغات درون اپلیکیشنی در تپسل

تبلیغات بنری در اپلیکیشن : این نوع تبلیغات، ساده‌ترین و رایج‌ترین نوع تبلیغات درون اپلیکیشنی است. تبلیغات بنری معمولاً در بالای صفحه، پایین صفحه یا در کنار محتوای اپلیکیشن نمایش داده می‌شود.

تبلیغات ویدیویی در اپلیکیشن: تبلیغات ویدیویی، نوعی از تبلیغات درون اپلیکیشنی است که شامل یک ویدیو کوتاه است. تبلیغات ویدیویی معمولاً برای معرفی محصولات یا خدمات جدید، یا برای افزایش آگاهی از برند استفاده می‌شود.

تبلیغات بینابینی (interstitial ads) در اپلیکیشن: تبلیغات interstitial، نوعی از تبلیغات درون اپلیکیشنی است که تمام صفحه اپلیکیشن را پر می‌کند. این نوع تبلیغات معمولاً برای ارائه پیشنهادات ویژه یا برای هدایت کاربر به یک صفحه خاص استفاده می‌شود.

تبلیغات همسان در اپلیکیشن: تبلیغات Native، نوعی از تبلیغات درون اپلیکیشنی است که شبیه به محتوای اپلیکیشن است. این نوع تبلیغات معمولاً برای افزایش تعامل کاربر با تبلیغات استفاده می‌شود.

در تمامی انواع تبلیغات درون اپلیکیشنی که در بالا ذکر شد، تپسل با در اختیار داشتن بهترین جایگاه‌های تبلیغاتی در اپلیکیشن‌های مطرح کشور، تبلیغات شما را در معرض دید حداکثر تعداد مخاطبین هدف با هزینه مقرون به صرفه، قرار می‌دهد. کارشناسان ما در تمام مراحل برنامه‌ریزی، اجرا و گزراش‌دهی کمپین در کنار شما خواهند بود.